Van előtörlesztési díj ebben a konstrukcióban?

Az előtörlesztési díj alapesetben az előtörlesztett összeg 0,50 százaléka, a futamidő utolsó évében azonban nem kell fizetni. A Cofidist nem illeti meg költségtérítés, ha tizenkét hónap alatt egy alkalommal az adós által teljesített előtörlesztés összege nem haladja meg a kétszázezer forintot.

További kérdés kategóriák

Ajánlott hitelek

Provident Jövőkép kölcsön

THM

9,97%

Futamidő

22 hónap

Hitelösszeg

400.000 Ft - 1.200.000 Ft

Hirdetés

CIB Előrelépő Személyi Kölcsön

THM

9,94% - 24,72%

Futamidő

12 - 96 hó

Hitelösszeg

300.000 - 15.000.000 Ft

Hirdetés

Fapados Kölcsön

THM

16,06% - 27,70%

Futamidő

36 - 84 hó

Hitelösszeg

1.000.000 Ft - 10.000.000 Ft

Hirdetés

További blogbejegyzések

ERSTE Most Személyi Kölcsön

ERSTE Most Személyi Kölcsön

2018.08.03.

A személyi kölcsönök piacán folyamatos a fejlődés, újabbnál újabb hiteltermékek jelennek meg. Az ERSTE Bank új személyi kölcsöne a legfrissebb; nézzük meg, mit nyújt a többi hiteltermékhez képest!

Tovább olvasom
Rossz bankszámlára utalta a pénzét? Mutatjuk, mit tegyen!

Rossz bankszámlára utalta a pénzét? Mutatjuk, mit tegyen!

2021.08.02.

Bárkivel előfordulhat, hogy véletlenül elnéz egy számjegyet a számlaszám beírásakor, ennek következtében pedig rossz bankszámlára utalja a pénzét. Mit lehet tenni ilyen esetben? Mutatjuk!

Tovább olvasom
CIB Előrelépő kölcsön lépéselőnnyel! Személyi kölcsön már 7.77 %-os kamatra!

CIB Előrelépő kölcsön lépéselőnnyel! Személyi kölcsön már 7.77 %-os kamatra!

2017.04.18.

CIB Előrelépő kölcsön: most sokkal gyorsabban elérheti kitűzött céljait! Lássuk, milyen feltételekkel igényelhető a CIB Előrelépő kölcsön összege akár napokon belül? Jelenleg ez az igényelhető legkedvezőbb személyi kölcsön a piacon. Ha minden feltétel adott, kár lenne kihagynia!

Tovább olvasom
Mutatjuk, mire figyelj az ÁFA-visszatérítés igénylésekor!

Mutatjuk, mire figyelj az ÁFA-visszatérítés igénylésekor!

2021.03.19.

Ha ÁFA-visszatérítés a téma, fontos megemlíteni, hogy 2021-ben bevezették az 5 százalékos ÁFÁ-t az újépítésű ingatlanoknál, továbbá lényeges információ, hogy ez az 5 százalékos ÁFA is elengedésre kerülhet, legalábbis azoknál a házaspároknál, akik éltek a CSOK lehetőségével.

Tovább olvasom